سرمایه گذاری بجا رمز بقاء
مردم جهان امروزه با بکار گیری و استفاده از تکنولوژی به بالاترین سطح آگاهی نسبت به مصرف مواد غذایی رسیداند ( کیفیت، غیر تراریخته، ارگانیک یا طبیعی) و علیرغم تبلیغات وسیع برای برندسازی های مختلف اما جامعه انسانی نتایج برندها را مورد سنجش قرار می دهند و همانطور که شاهد هستیم برندسازی های کاذب دچار تزلزل و شرکت ها برای بقاء مجبور به تغییر برند و تغییر نام و شکل ظاهری کار می شوند.
اما برندهای ثابت دنیا با سرمایه گذاری و توجه به برخی مسائل هنوز از گردونه خارج نشدهاند مسائلی هم چون :
- نیازمندی هر کشور متناسب با فرهنگ وآداب و رسوم و نحوه استفاده و مصرف
- بهره مندی از فکر های جوان که دارای نظرات نو هستند
- به خدمت گرفتن تکنولوژی در تمامی عرصه ها اعم از تولید ، بسته بندی، عرضه و فروش
- تهیه محصولات با قمیت مناسب و در حد توان جامعه مصرف
- حضور با اقتدار و صادقانه در کنار سایر رقبا بدون هر گونه تخلف
حال پهپاد پایشگر یکی از ابزار های تکنولوژی روز دنیا به یاری صنعت کشاورزی آمده تا بتواند در تهیه محصولات مطابق سلیقه و نظر مشتری معبری نو پیش روی کشاورزان باز کند ؛ از جمله خدمات پهپاد های طیف سنج میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.
- جدا سازی درختان آفت زده از سالم و آلوده نشدن آنها با سموم شیمیایی و در نتیجه تهیه محصولات طبیعی
- شناسنامه دار کردن درختان برای محو درختان آسیب پذیر و جایگزین کردن با درختان مفید
- مشخص کردن نقاط کور برای آبیاری و یکسان سازی آبیاری درختان
- مسیر یابی جریان آب با استفاده از شیب زمین و مشخص نمودن گیاهان مزاحم برای سرعت عمل آبیاری و هم چنین صرفه جویی در مصرف آب
خدمات فوق الذکر تنها گوشه ای از کاربرد های پهپاد طیف سنج برای صنعت کشاورزی است که می تواند کشاورزان را در مصرف بهینه منابع اعم از آب، کود، سم و ... یاری نماید. این مسئله یادآور همان ایرلاین بین المللی است که با تحقیق و تحلیل داده های کسب و کارش تنها با حذف یک زیتون از پذیرایی خود میلیون ها دلار صرفه جویی کرد . مصرف بهینه و درست در جهانی که منابع محدودی دارد راهبردی خواهد بود برای توسعه و رشد بیش از پیش و تبدیل شدن به برندی ثابت که به این راحتی ها از گردونه رقابت خارج نخواهد شد.